Skip to content

Aktivity se žáky a podcasty

Setkání 26. 10. 2020 proběhlo online formou, protože se blíží vrchol druhé vlny epidemie koronaviru, jak symbolizuje i jeho model na stole..

V této těžké době, kdy jsou učitelé vytíženi výukou z domova ještě více, než kdyby byli ve školách a kdy se zdravotnický personál ze všech sil snaží udržet v chodu nemocnice i ordinace, rozhodl jsem se pokusit se to trochu odlehčit a ukázat, že jakákoli zajímavá aktivita, kterou se žáky do výuky zařadíme, nám může jen prospět. Cílem bylo se propojit, interaktivně si vyzkoušet vybrané aktivizační nástroje a hlavně se odreagovat. Snad se to povedlo.

V záznamu ze setkání uvidíte využití nástrojů Classroomscreen, Nearpod, ClassroomQ, Slido či Socrative. Dále jsem se pokusil přiblížit stručně problematiku podcastů. K těm se ještě pokusím vrátit, minimálně na poli záznamu a zpracování zvuku. Ale to až někdy na osobním setkání.

Zde je tedy souhrn odkazů ze setkání a níže videozáznam.

A co se do setkání nevešlo a neměli bychom vynechat?

Tabule Jamboard - návod připravil Pavel Hodál - a prosím - hlavně si v článku pusťte video, jak Jamboard využitelný s Meet - je to skvělý nástroj k výuce!

Souhrn tipů na online aplikace i s konkrétními příklady připravila Pavlína Jurzykowská Kudláčková

Skvělé využití Nearpodu v podobě prezentace - připravila Andrea Černíková - a na závěr je tam do videa vložena dvojice otázek - velmi inspirativní!

A ještě Flippity - kartičky k opakování - komentovaný návod Slávka Hory

A kdo dočetl až sem, zaslouží malou odměnu - doporučte dítěti, žákům - aplikace Mathman je k používání i stažení zdarma a umí toho hodně!

Facebook: https://www.facebook.com/MathmanCZ

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.musestudio.mathexplained

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..